ZalingeiDisediakan oleh pengubah jenis keringCiri produk dan kaedah penggunaan

  • masa pelepasan:2022-10-10 08:57:51
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:552
  • Penerangan pantas:

    Zalingei,Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis k

Kandungan artikel

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

ZalingeiPasar pengubah dalaman lambat

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Salaberry-de-ValleyfieldTerlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

Bunyi dalam kes kegagalan fasa


ZalingeiDisediakan oleh pengubah jenis keringCiri produk dan kaedah penggunaan



Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan jika ada masalah pada titik tertentu, tekanan semasa kecil dan impedance karakteristik besar. Apabila ada sirkuit AC dalam koil asal aliran semasa besar dan impedance karakteristik kecil ke tekanan AC komunikasi tinggi aliran magnetik AC komunikasi akan disebabkan dalam inti pengubah (atau inti magnetik), Jadikan kola utama menginduksi tekanan magnetik (atau semasa).

Kebocoran minyak di flange looper

Konsultasi dalam talianSesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan,ZalingeiTitik Transformer, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral,ZalingeiHarga pengubah 200 KVA, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Operasi pengubah tenggelam minyak


ZalingeiDisediakan oleh pengubah jenis keringCiri produk dan kaedah penggunaan



Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Interpretasi dan pengamatanSetelah minyak telah dihapuskan,ZalingeiBerapa banyak pengubah kotak 400 KVA, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Kaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, deformasi, ofset, retak, melepaskan, asap api, lekasan minyak, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

ZalingeiSelepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

ZalingeiMaklumat produk lain
  • DelachtenPlatform mengangkat lengan melipat sendiriMasih banyak kesukaran dalam industri kitar semul

    DelachtenPlatform mengangkat lengan melipat sendiriMasih banyak kesukaran dalam industri kitar semul

  • DelachtenMesin pembuatan dan tipping hidraulikPembangunan formal

    DelachtenMesin pembuatan dan tipping hidraulikPembangunan formal

  • KutPengubah minyak tenggelam 1250Cara menolak kaedah saintifik dalam kehidupan

    KutPengubah minyak tenggelam 1250Cara menolak kaedah saintifik dalam kehidupan

  • OroshazaEksperimen platform angkat hidraulikPenghakiman dan penyelarasan

    OroshazaEksperimen platform angkat hidraulikPenghakiman dan penyelarasan

  • OroshazaJembatan naik tinggiGambaran keseluruhan dan klasifikasi

    OroshazaJembatan naik tinggiGambaran keseluruhan dan klasifikasi

  • EukPaksi penerbangan tetap hidraulikPerlu memenuhi pelbagai syarat ketepatan

    EukPaksi penerbangan tetap hidraulikPerlu memenuhi pelbagai syarat ketepatan

  • EukPlatform mengangkat lengan pelukis Crawlerpengilang

    EukPlatform mengangkat lengan pelukis Crawlerpengilang

  • EukMesin pembukaan hidraulikBolehkah ketebalan filem mempengaruhi kemampuan menyekat sinar?

    EukMesin pembukaan hidraulikBolehkah ketebalan filem mempengaruhi kemampuan menyekat sinar?

  • segera:Peringatan: Maklumat ZalingeiDisediakan oleh pengubah jenis keringCiri produk dan kaedah penggunaan memberi anda ZalingeiDisediakan oleh pengubah jenis keringCiri produk dan kaedah penggunaan oleh syarikat kami, perkhidmatan ZalingeiDisediakan oleh pengubah jenis keringCiri produk dan kaedah penggunaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZalingeiDisediakan oleh pengubah jenis keringCiri produk dan kaedah penggunaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZalingeiDisediakan oleh pengubah jenis keringCiri produk dan kaedah penggunaan. ZalingeiDisediakan oleh pengubah jenis keringCiri produk dan kaedah penggunaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZalingeiDisediakan oleh pengubah jenis keringCiri produk dan kaedah penggunaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!